niedziela, 2 listopada 2008

Caffe Italia w Galerii Dominikańskiej (Wrocław)

Caffe Italia - Wrocław


Adres: Wrocław, Galeria Dominikańska
Cena 1 gałki: zapomniałem, ale chyba ok 2 zł

Ocena w skali:

Lody (smak) - 5
Bardzo dobre, podawane są olbrzymie gałki i do tego bardzo dobre.

Lody (różnorodność) - 5
Lada z lodami ma około 7 m długości.

Obsługa - 4
Jak na ilość ludzi jaka się przewija przez tę kawiarnię to całkiem niezła szybkość. Raz jednak zdarzyło mi się czekać 30 min. Gdyby nie to fakt iż chciałem jak na zawodowego lodożercę pożreć loda to pewnie dałbym sobie spokój.

Wystrój lodziarni - 4
Mnie się podoba, lodziarnia jest w galerii handlowej i wygląda trochę na handlową. Z pewnością nie jest to przytulne miejsce. Jednak jeżeli chcesz się tam wybrać z rodziną to znajdziesz i małe stoliczki i stoliczki otoczone dużymi, półokrągłymi kanapami na których wygodnie rozsiądą się Twoje pociechy lub kilku znajomych.

Karta menu - 5
Nie pamiętam, bo jestem zawodowcem od lodów czekoladowych, ale to co dostawali sąsiedzi budzi zachwyt.

Średnia ocen: 4,6

Plusy:
- Duże, pyszne gałki lodów.
Minusy:
- Lododajnia, stołówka lodowa.

Smaki, które warto spróbować: multivitamina.
Smaczne dodatki: polewa czekoladowa.

1 komentarz:

acidboi pisze...

dlaczego ja czytam coś sprzed tylu lat