sobota, 29 sierpnia 2009

Lody Gelatomania w opolskim C.H. Solaris

Adres: C.H. Solaris Opole, pl. M. Kopernika
Cena 1 gałki: ok. 3zł

Ocena w skali:
Lody (smak) - 3

Smak lodów w Gelatomanii Opole jest przeciętny. Jak dla mnie lody mleczne trochę za słodkie, ale owocowych warto spróbować bo są bardzo dobre.

Lody (różnorodność) - 5

Wiele różnych smaków. Od lodów z niespotykanych owoców, np. czerwona pomarańcza, poprzez smaki znanych batonów, po smakowite mieszanki... Teraz tylko pytanie, co wybrać ;)

Obsługa - 2

Obsługa słaba, ale może dlatego lokal otwarto jakiś miesiąc temu i nowi pracownicy jeszcze się uczą. Dwa razy byłam w kawiarni i dwa razy obsługa miała wpadkę. Raz nie podali za mało, a raz za dużo =).

Wystrój lodziarni - 3,5

Wystrój lodziarni bardzo mi się podoba... ładna, brązowa ściana, a na niej piękne obrazy. Dlaczego tylko 3,5? Duuuużym minusem jest duuuży telewizor, a na nim lecąca VIVA z teledyskami. Dość głośna muzyka, a o teledyski okropne. Aż zdarzyło się nam poprosić menadżera o zmienienie kanału na Disney Channel. Dzieci w kawiarni pełno, a w telewizji dziewczyny w skąpych ubraniach.

Karta menu - 3

Raczej przeciętna... Przeglądałam, nic mnie nie zaskoczyło...

Średnia ocen: 3.3
Plusy:
- Oryginalność smaków.
- Posypka za darmo(!).
Minusy:
- Telewizor z włączoną VIVĄ... ehhhh...
- Cienka obsługa.
Smaki, które warto spróbować: śmietanka z chrupkami, mojito
Smaczne dodatki: posypka

Brak komentarzy: