niedziela, 30 sierpnia 2009

Lody Rico - Augustów
Adres: Augustów, Rynek
Cena 1 gałki: zapomniałem, ale chyba 1,8 zł
Ocena w skali:Lody (smak) - 6 wyśmienite, to są rzeczywiście inne lody niż w pozostałych miejscach. Truskawkowe, aż czuć świeżymi truskawkami (jak lody robione z truskawek przez moją mamę)
Lody (różnorodność) - 4 średnia - lada z lodami ok 3 m
Obsługa - 4 - bardzo miła obsługa. Osoby którym zalezy na tym aby kupujacy lodożerca otrzymał smaczne lody szybko i z uśmiechem, szkoda iż trochę "siermiężna"
Wystrój lodziarni - 3 raczej typu "stacja paliw", mimo iż jest to rynek to raczej wygląd daje poczucie tymczasowości, chwilowej prosperity wakacyjnej a nie trwałej "wiedeńskiej światyni" lodów. Jezeli przyjdziesz tam we fraku to będziesz czuł się nieswojo jezeli w kąpielówkach to ujdzie, ale najlepiej być ubranym sportowo. Aha jeszcze istotne dla rodzin lub wiekszych grup - raczej male szanse aby usiasc przy wygodnym duzym stoliku. W najlepszym wypadku stolik o srednicy ok 80 cm i 4 krzesełka
Średnia ocen: 5 po prostu super lody - "pal licho" pozostałe elementy
Plusy:- Pyszne lody i sympatyczna obsługa.
Minusy:- wygląd lokalu
Uwaga: warto wejść do środka i tam zamówić a nie dać zmylić się lodami z automatu w okienku lub sąsiednią ladą z lodami Nestle

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

W lodziarni Rico w Augustowie są bosssskie lody. Nigdy tak pysznych lodów nie jadłam.
Cena w roku 2014 - 2,40 gałka (standardowa cena). Jak na normalną cenę to jakość i smak lodów są bardzo wysokie.
Do wyboru 35-40 rodzajów lodów w zależności od pory, a oprócz tego sorbety, gofry, rurki z kremem i nie wiem co jeszcze bo mnie zafascynowały lody.
Mnie najbardziej smakowały: zielone jabłuszko, czarna porzeczka, owoce leśne, malinowe, snickers, rafaello, tarta z polewą jagodową, pistacjowe, cherry cherry, ale pozostałe też są świetne. Do tego można było wybrać coś z kilku rodzajów posypek i polew, tylko po co psuć nimi smak tak pysznych lodów.
W środku mało miejsca, na zewnątrz są stoliczki, ale i tak większość ludzi kupuje i idzie w swoją stronę np. na spacer po parku na rynku. Obsługa bardzo miła i szybka, tylko jedna dziewczyna się roześmiała jak w niezbyt ciepłą pogodę zamówiłam 6 gałek lodów podczas gdy mój luby tylko 3, pozostałą część obsługi to nie dziwiło.